Benvinguts al nostre blog!!!

Pares, alumnes, personal de l'escola i tots aquells que visiteu el nostre blog... Aquest curs estrenem blog de la revista! Com en cursos anteriors, els alumnes de la comissió de premsa de l'escola fan de periodistes durant un matí cada mes. Recullen les activitats que es fan al centre i també sortim fóra de l'escola a conéixer el nostre entorn. La producció que fem la veureu penjada en aquest blog. Esperem les vostres aportacions i comentaris!!!

dilluns, 17 de gener del 2011

El cor d'Encamp visita els avis d'Andorra!!

L’Escola Andorrana de segona ensenyança d’Encamp és el segon any que té un cor on hi forma part gent de tota l’escola: alumnes, professors i col·laboradores.

Al cor d’Encamp hem decidit celebrar el Nadal d’alguna manera. Llavors al Jordi i al Gil se’ls hi va acudir a part de celebrar-ho només per nosaltres poder transmetre tot el que hem estat fent a la gent gran que són molt agraïts.

Vam anar a quatre residències: Clara Rabassa, El Cedre, Sant Vicenç d’Enclar i Solà d’Enclar. Els avis es van sentir molt bé i ho van demostrar. A part, tots nosaltres també ens vam sentir bé després de cantar i el fet de cantar amb públic també ens va ajudar a millorar.

Jo personalment a l’hora de cantar em vaig sentir genial, no tenia cap mena de tall ni vergonya, estava molt a gust i, en acabar, em vaig sentir molt bé igual que els avis que a totes les residències ens van convidar a berenar i en algunes ens van regalar un sabonet o una bossa amb dolços...

Lola Bertran, 1r B

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada